Shopping och höstkollektionen.

Håller på tvätta vidare idag och nu är såklart tvättmedlet slut, lagomt roligt. Men ska strax ner och handla lite grejer som vi behöver, samt sås till middagen. Alltid en massa måsten och att gå på affären är ingen hit, speciellt inte när man bor nära för det slutar alltid med att någon av oss hamnar där minst en gång per dag.

Har iallafall gått runt en sväng på H&M idag, mest för att köpa present åt Robban som fyllde år igår. Men fann en hel del snyggt, dock fick det bara följa med ett snyggt oversizelinne, trepack hipstertrosor och torrshampo mig ut ur butiken, samt presenten då. Och på tal om H&M så finns det så äckligt mycke grejer som jag vill ha från höstkollektionen, speciellt bland allt småpjöller.


Linnet som fick följa med mig hem. Me today: shoes-skopunkten, jeans-gt,
egenpimpad väska(pimpningen syns ej)-monki, linne-ellos, cardigan-nelly.com.



.

Grejer som jag vill ha(VILL HA!) i höst. :)




Snyggt alltihop ;)

2010-07-30 // 10:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback