Stängt igen?

Har varit och fixat naglarna, tog väl en ca 2 timmar precis som förra gången. Hann precis dit innan ösregnet kom och var klar precis när det slutade regna. Snacka timing? Cyklade in till stan och fann både det ena och det andra men höll händerna i styr.

Köpte en liten present åt "lillebroren" och fann ett par jeansshorts och en randig stickad tröja(sommaroutfit) på gina för 298:- sammanlagt. Och då hade jag struntat i ett par skor, en väska och en hood. Tänkte på nellypaketet jag väntar hem. Sen blev jag helt plötsligt döhungrig och ville genast ha en macka från catharinas så jag promenerade dit. Och vad? Stängt? De hade slagit igen i december. Fan vad besviken jag blev, godaste mackorna i stan och nu finns de inte. Ska man måsta nöja sig med subway då? Nu står iallafall två bullens på spisen som jag ska trycka i mig för att stilla hungern.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback