Torsdagsbryderier.

Pissväder. Känns ju lagomt kul att vara uppe tidigt och allt det där när det är ruggigt ute. Tog på mig en klänning först, när jag inte hade sett vädret utan bara hört fågelkvittret utanför sovrumsfönstret. Fick självklart byta om till jeans och en tröja. Fick iallafall en mysmorgon då jag kände gubben krypa närmre och bara höll om mig och säger, idag drar jag mig litegrann(med all rätt, egentligen så var det här hans första semestervecka men han har inte varit ledig från jobbet en enda dag).

På en halvtimme ska jag gå ut till cykeln och sedan bege mig mot Topp10 och fixa mina naglar. Var exakt en månad sedan sist och utväxten är förfärlig. Kan hända att det här blir sista gången, får se. Ska höra med henne lite om borttagningen av dom hade jag tänkt.

Sen måste jag ner på stan och införskaffa en liten present till min lilla brorsson som idag blir en vecka gammal och förhoppningsvis ska vi dit och hälsa på idag. Har hört att han ska vara en kopia av lille V(numera store V) då han var bebis.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback