Bara lite påfyllnad.

Liten påfyllnad till förra inlägget, något jag glömde men som måste ha sett skitkul ut!

Ska bara nämna till att börja med att jag har haft det grymt svårt att kliva ur sängen varje morgon den senaste veckan och att jag imorse hade den vanliga lilla sovmorgonen som varje torsdag. Min väckare skulle alltså ringa en timme senare än J´s.

Sover jädrigt djupt och gott och helt plötsligt så ringer väckarn. Flyger upp ur sängen på en gång för att jag tror att det är min(vi har inte ens samma signal) OCH att jag har försovit mig(varför skulle jag ställa min klocka så att jag försover mig?). Detta går sakta upp för mig där jag står i mitt rufsiga hår och kisar med ögonen då jag kikar på min klocka och inser att den bara är kvart över sex och att jag inte behöver vakna förns om en timme, lägger mig och somnar om igen. Måste ha sett förbannat jävla kul ut. Men det är ju så, flyger jag inte upp ur sängen sådär så tar jag mig inte upp.

Nu ska jag byta till ickesnoriga kläder och få i mig en
dryck till middag(ingen ork för matlagning idag inte).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback