Blir knäpp.

Vilken mardrömsnatt. För varmt för att ha täcke eller utan det över huvud taget. Fönster på glänt och bara påslakanet över kroppen. Inte särskilt mysigt och på gränsen till för kallt. Vaknar halvsju när gubben går upp. Vaknar sju när han far. Vaknar åtta av en gräsklippare som kör runt inne i huvudet igen men ligger ändå kvar och envisas för att försöka kunna somna om sen. Vid halv är den klar och det håller i sig i fem minuter och sedan håller grannen på att borra och har gjort det senaste halvtimmen. Det låter vars jag än är, vad jag än gör och jag håller på att bli knäpp med en vedervärdig huvudvärk. Inte bästa uppvaknandet direkt. Så nu ska jag gå ut och lägga mig för att få lite lugn och ro.

När vi renoverade började vi aldrig före tio iallafall.


Hej Tina!



Allt bra med dig? Känns som om det är typ hundra år sedan man såg dig. Hoppas allt är bra!

2010-06-29 // 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback