Bokmal.

Har svårt att förstå vad jag gjort av tre och en halv timme bara sådär. Läst, ätit, kollat post, tvättider(hade egentligen haft 12-17 om det inte vore för en grabb i det andra huset som stod där och erkände att han tjuvtvättade. Tog den senare tiden istället utan krusiduller) och rensat bland posthögen som var blandat med en himla massa annat.

Något jag har gjort bra är att jag inte har varit inne till stan en endaste gång sen jag blev ledig. På en och en halv vecka allstå. Inga ivägspringande pengar(förutom då jag va på strömpilen en snabbis i torsdags och köpte en topp, kofta, bikini åt mig själv och en tisha åt gubben för 450kronor). Kanske far dit en sväng efter att jag fixat naglarna imorgonbitti. Sen ska jag faktiskt dit på fredag och ta en fika med min fina barndomsvän som jag inte sett på evigheter.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback