Bröllopsdag och dopdag.

Jag vaknade halvåtta och drog mig i en halvtimme tills frukosten öppnade och satt sedan där helt ensam och försökte äta frukost läääänge. En halvtimme lyckades jag med och under den tiden så såg jag pappsen jogga ute på gatan utan hans vetskap om att jag såg.

Nu har jag hunnit raka benen, duscha, torka håret och tagit på klänningen så nu ska jag kila över och hjälpa systeryster samt fixa min egen frilla och smink. Kommer ta en hel del tid det här. Och så ringer gubben och berättar att han är halvvägs och bilen krångar lite så nu är jag orolig och har ont i magen över det. Andas.



sv: men tack :D Jag är dock för feg för att bli blond, även om jag är det naturligt.. men jag håller med om det du säger att det är snyggt när det blonda lyser upp det svarta :)

2010-06-21 // 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback