Gräsklipparen körde runt i mitt huvud.

Om Blondinbella kallar det att laga mat när man lägger upp lite lax(gravad), någon klick keso samt lite kokt sparris med en klick smör på. Vad är det då om man gör en riktig gryta(kyckling, lök, champinjoner, tomater, soltorkade tomater, paprika, bambuskott, kokosmjölk och grön curry med ris), eller grillar kött med en hel radda tillbehör till? Ja man ska aldrig sluta förvånas över stockholmare och det är då ett som är säkert. För den dagen jag skulle lägga upp rostbiff och potatissallad med en delad tomat på tallriken och kalla det för att laga mat, det finns nog inte.

Hur som haver var det skitmysigt att träffa Sandra igår och jag gillade filmen supermycket, kan bero på att jag hade låga förväntningar tack vare alla kritiker. Men var hemma vid tolv och fick krypa ner i en varm säng breve gubben som jag låg och kikade på(han är så otroligt fin!) tills jag somnade. Vaknade som alltid till när han for till jobbet men det som värre var var när en gräsklippare klippte gräsytan här utanför, det lät som att den körde runt i mitt huvud på högsta effekt. Och precis när man trodde att det var över så började det igen, det kallar jag härlig morgon för vad var klockan? Åtta kanske.

Ska fara och hämta ut ett par skor på frendo om en stund(hoppas att solen ska komma fram bara) som jag beställde från tradera för en sådär 2 veckor sen. Får se om det blir ett par skor som blir välanvända i sommar, den tendensen brukar ju finnas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback