HJÄLP!

Fetingångest! Slutade först och främst halvsex och innan jag hade kollat att alla dörrar verkligen var låsta och hela köret så var klockan tjugo i. Skyndar ut till bilen och inser att jag glömt min mobil i fleecejackan som ligger inne i korgen i garderoben. Och jag har ingen nyckel.. KUL!

Ännu mer stress för jag misstänkte att gubben skulle försöka ringa och så. Men jag skulle ju förbi strömpilen för att kolla efter shortsdressen och fann den inte, frågade en tjej och hon sa att hon trodde att den var slut på centrallagret också och att de aldrig skulle få in den(TÄNK om jag fått veta det i lördags?) så nu fetingångrade jag att jag inte tog storleken som var ännu större och sydde om det lilla. Hann inte in till stan heller för att kolla om den var kvar och tänker nog försöka imorgon, finns den inte då dör jag. Jag vill ha plagget SÅ mycket! Fanfanfan! Vore tacksam om någon i en annan stad ville hjälpa mig!

Vad som gör saken ännu bättre är att jag tog en chokladbit ur kylen innan jag for från jobbet och att nu när jag kom hem och mötte gubben i dörren så frågar han om jag har ätit kola, choklad eller något. Va? Så jag har alltså gått sådär på strömpilen. Pinsam tjej.

Ska bara äta nu och senn lägga mig i soffan och sura över mitt oflyt. Punkt.


Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 // 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback