Näst sista jobbdagen.

Fan vad jag inte ville kliva upp imorse(05.10), tror banne mig jag sminkade mig blundandes. Det var sååå svårt att öppna ögonlocken. Men annars har dagen gått väldigt bra och jag slutade kvart i två utan rast. Så jag är ganska precis hemkommen eftersom jag for på affärn först en snabbis.

Sitter och väntar på att det kokade ägget ska svalna så att jag kan äta lite mellis. Blir inte middag förns vid halvsju ikväll då jag för första gången ska på en jobbmiddag. Buffé. Känns spännande fastän jag kommer vara halvdöd pga trötthet och tusen miljoner grejer som jag ska hinna innan jag beger mig norrut. Men jag slipper ju iallafall stressa nu innan och kan dola på i lugn och ro med dusch och så samtidigt som jag tvättar och sådant.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback