Redan imorgon?

Det är enerverande att inte kunna somna om på morgonen när man verkligen kan och vill. Man kan ändå inte gå ut och lägga sig i solen klockan sju på morgonen. Idag var en sådan dag då jag inte kunde somna om. Kommer det att vara så varje dag nu framöver? Kan tyda på att jag verkligen har vilat ut kroppen och att den inte är särskilt trött längre och inte behöver alla dessa sömntimmar längre som jag annars vanligtvis behöver.

Hämtade iallafall boken och låg och läste en timme innan jag fick alldeles för ont i kroppen för att fortfarande kunna ligga kvar. Har ätit upp resten av jordgubbarna som blev över från igårkväll, doppade i socker och känner mig inte alls lika hungrig längre så nu ska jag försöka få tiden att gå lite till innan jag faktiskt ska ut i solen på riktigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback