Tanke.

Mitt i allt deppande så insåg jag att det inte är många arbetsdagar kvar innan en lång ledighet. Vanlig tid tisdag, tidig dag onsdag, halvsen dag torsdag och supertidig dag fredag(11.45!!). Helg. Vanlig måndag och tisdag, tidig onsdag och halvsen torsdag. 8 dagar endast. Iallafall som jag vet om. Ska nog försöka jobba veckan efter också om möjlighet finns.

Efter de där åtta dagarna far jag iallafall upp till Arvidsjaur på dop av
systerdotter och bröllop då min storasyster står brud i sin vackra klänning.

Nu är jag bara så trött att jag vill krypa under täcket. Förstå så underbart det hade varit med tv i sovrummet. Saknar som fan att kunna ligga i sängen på kvällen och glo tv. Har fasen inte gjort det sedan i oktober förutom de få nätter jag sov hemma i mitt flickrum, bland annat då jag hade magsjuka. Kanske man skulle duscha och sen krypa ner ändå och slå på sex and the city boxen(vill se andra filmen snart, någon som är sugen?). Får la se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback