Tunna.

Sitter här i soffan alldeles proppmätt efter mitt kämpande med stekningen av tunnpannkakor. Jag förstår bara inte varför det ska krångla varje gång, spishällen är ju för sjutton ny och pannkakor är det enda som ska jävlas och sätta mitt humör på prov varje gång. Är dock lättare när jag är ensam hemma och försöker för då behöver inte humöret gå ut över någon annan.

När jag for hem till mor och far så blev jag kvar längre, tog tag i att trimma Meja och bara det är väldigt tids- och humörkrävande. Men tillslut så blev jag klar. Hann dessvärre inte bada henne då klockan börjat bli så mycket, får fara och göra det imorgon eller något. Sen cyklade jag hem nyen, och vad roligt det är på en cykel som går bra och dessutom har sadeln på lämplig höjd. :)

Ska börja kolla igenom midsommarbilder och sådant nu som kommer upp sedan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback