Bilder kommer sen.

Det känns bara vansinne. Vi kom inte hem fyra imorse som jag trodde, utan fem. Turligt nog så var efterfesten på gården breve så vi hade inte särskilt långt hem. Att man sen vaknar halvnio och känner sig hyfsat pigg är bara konstigt. Sunklukt överallt, skitigt så in i h-vete och ja, precis som det brukar vara efter sånna där kvällar.

Just nu skiner faktiskt allting igen. Dammsugarn, golvmoppen och dammtrasan har fått sig en rajd genom hela lägenheten. Så på det viset känns det faktiskt skönt. Det som värre är, är att jag måste gå till soprummet och kasta en del. Men det är jag inte redo för ännu. Har ju ändå lyckats vara på affärn en sväng och köpt två billy´s och två cola(kan ju inte bara köpa åt mig själv).

Annars var det bara en galen kväll med för mycket av det goda egentligen. Då jag till råga på allt tappade telefonen när vi klev ur bilen och skulle in på Olle´s. Men jag hade tur, det var någon ärlig människa som ringde min mamma på en gång och så ringde hon J och han gick för att hämta den utan att jag ens visste det(jag trodde jag hade glömt telefonen hemma).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback