Charmant of Sweden.

Fan jag har varit helt bombsäker på att det är magsjuka som lurar i min kropp, igen. Fick så satans ont i magen efter mellis men det har faktiskt börjat avta nu så det var väl bara något rackarns magknip de där. Tur var väl det, för jag ska jobba imorgon och njuta av att jag slutar tidig. Förhoppningsvis är det sol då.

Annars har det gått prima att jobba och jag har varit ute två gånger. Första gången var det inte överdrivet blött men två timmar senare var det stora sjöar och dessa tre grabbar tyckte att det var bland det roligaste att springa rakt igenom i det 1-2dm djupa vattnet. Men solen lös och det var tio grader varmt, så jag njöt av solens värmande strålar och mådde ganska gott. Fick då ett samtal att sjalarna hade kommit på creative lounge. Efter jobbet höll jag på att köra fast i sörjan på parkeringen också, men precis innan jag höll på att ge upp så gick det faktiskt vägen.

Då begav jag mig öst på stan och köpte sjalarna. Två likadana fast i olika färg. Märket? Charmant of Sweden. Färgerna? En svart och en grå, med nitar på. Till bra pris, 149:- styck. Jag gillar dom oerhört mycket och lär använda dom flitigt.


Jag vet precis hur jag skulle vilja se ut. Lite lätt sommarbränd, ett linne med denna vita tunnt stickade tröjan(köptes förra veckan), mina ljusa jeans från h&m och några snygga klackar tillsammans med en stor väska.

Nu däremot är det färdigdrömt, jag ska över på ica och köpa ingredienser till middagen. Det blir sallad och det känns passande och gott. Kommer säkerligen äta halvt ihjäl mig. Har jag sagt att jag älskar sallad någon gång? Det gör jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback