Det är tisdag idag?

Inget jobb för min del idag och strålande väder. Så jag vet precis hur jag ska börja dagen. Eller jag har ju börjat den med att ta en stor kopp o´boy och sorterat lite papper som senare idag ska in i pärmar, samt att jag sitter och slötittar/lyssnar på the voice, vilket var en sådär över ett halvår sedan sist(ungefär).

Jag ska bara dricka upp o´boyen, ta på mig kläder(nattlinne fungerar inte hela dagen) och sen ska jag ut och promenera. Ska promenera förbi hemma, lille(numera stora) K är där och hälsar på, han kom igår och jag måste förbi känner jag. Sen när rundan är slut ska jag in på affären och titta om dom har en hålslag, lite plastfickor och kanske ingredienser till något jag kan baka lite senare. Sen ska jag äta äggmackor till frukost, efter promenaden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback