Dröjsmål.

Har jag berättat att tv-bänken vi skulle vänta på i 3-4 veckor(som vi faktiskt gjort) nu kommer dröja 4-5 veckor till? Är inte livet bra underbart ibland? Suck. Känns inte så värst kul att ha tvn på en ful pinnstol i 8-9 veckor sammanlagt. Tycker att det är förfärligt. Vi som skulle skjuta på inflyttningsfesten tills vi har den och nu vettesjutton hur det faktiskt blir. Men blir det efteråt och det faktiskt dröjer ett tag så vet du.

Annars har jag haft en bra dag trots att jag var totalt knäckt imorse. Drömmar gör tydligen tröttheten lite värre. Men nu är det bara torsdag och fredag kvar innan helg så jag ska inte klaga. Och ikväll njuter jag av att bara vara hemma och förhoppningsvis inte känna mig så trött som jag gjort tidigare i veckan.

Födan har jag redan lyckats få i mig och alldeles strax ska jag hoppa in i duschen för att få bort alla snor och bajsbakterier som det känns som man har överallt. Måste bara över på ica först och hämta ut mitt nya shampo och balsam som kom idag. Hoppas att det nu är bra. Är alltid lika skeptisk mot nya produkter..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback