En liten gåva.

Vad skönt det var att sluta ett idag. Mitt i påskrispysslet, synd bara att det inte var mitt(jag ids nog inte fixa mitt sen eftersom det snöar ute nu, så imorgon kanske?). Promenaden för att införskaffa riset var ganska skön den också må jag säga.

Hur som haver for jag in till stan för att fixa de där grejerna som var ett måste. Det vill säga en stor ask att ha alvedon, nässpray, plåster och sjukgrejer i helt enkelt. Samt tre nya blockljus till ljusfatet. Sen hann jag även snabbkika lite på skor och provade äntligen ett par converse(light) och är såklart förälskad. Ska införskaffa när lönen är kommen. Färgen är desto svårare att bestämma. Och så inhandlade jag mig en grej till mig och passade på att köpa en åt gubben också(men en helt annan modell, herr såklart) bara för att vara snäll.

Har hunnit kasta i mig lite mellis och fixat ett litet brev till paketet som han får finna när han kommer hem(hoppas att han hinner hem före mig!) och nu måste jag skynda mig att hänga tvätt samt starta en ny maskin och byta om till träningskläder. Om 35 minuter ska jag vara på träna för att träna med Sandra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback