En röd.

Gubben är tydligen på väg hem med en "röding" nu. Blir spännande att se den imorgon. Kommer aldrig att vara vaken då han kommer hem då han kommer hem inatt någon gång efter en lång körning. Så nu sitter jag bara och hoppas på att det går bra att köra hemåt. :)

Jag har precis lagat mat och käkat lite och inväntar
nu bara att svenska hollywoodfruar ska börja.

Har jag föresten berättat att jag ska bli gudmor igen? Min syster frågade om jag ville bli gudmor till Nova också(är ju gudmor åt Elias, Nova´s storebror) vilket jag självklart tackade ja till. Och dopet blir om en sådär 3 månader. Ska hinna fixa den i mitt huvud klara doppresenten, vilket blir en del kreativitet för min del. Så jag kanske borde börja fixa grejer snart. Det sker även en annan spännande sak då, den månaden, men som är hemligt fortfarande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback