Fint.

Jag har varit trött idag. Men det är inte så konstigt när man somna vid kvart i ett och sedan måste vakna vid kvart i fyra(oomställd tid) för att vara vaken i 1½ timme i hopp om att lilleman skulle somna om. Det gjorde han, i två timmar. Och dom två timmarna var guld världa. Han for hem i eftermiddags och det har faktiskt varit kul att vara barnvakt åt honom och det gick faktiskt bra. Sen att han var en stjärna när vi var på kalas en snabbis hos för han helt okända människor och sen kan somna då vi har Robert och Lisa på besök.

Har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn förns nu. Direkt lilleman blev hämtad av syrran så begav vi oss ut till J´s föräldrar där hans mamma klippte och färgade våra hår(så nu är mitt hår fräscht igen!), och middagslagning skulle man ju också hinna med. Så ja, ont om tid. Men ska hinna slänga in den violetta moussetoningen för att skala av lite på gula toner i håret innan jag lägger mig. Ska trots allt kliva upp strax efter fem imorgonbitti och det kan bli tufft då man inte sovit bra inatt och man inte ställt om sin egen klocka helt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback