Glädjande.

Jag måste bara få berömma mig själv lite nu. For och tränade vid elva idag och det gick så jävla bra för att jag var sinnes duktig. Crosstrainern kändes endast superhärlig idag och fick upp både puls och flås utan att hålla på dö. Sen att jag börjar bli starkare i biceps är inte illa pinkat det heller och det gör mig nog mest nöjd med tanke på mina annars alltid så svaga armar. Man blir verkligen glad då det går bra med träningen!

Har smockat i mig lunch och ska precis hoppa i duschen och fräscha till mig vilket är välbehövligt. Sen är det tillåtet att bara däcka i soffan tills vi måste bege oss ut till J´s föräldrar på middag och födelsedagsfika. Ska njuta lite extra av den här söndagen då jag vet att jag har tre relativt tunga dagar i början av veckan som kommer.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback