Imorgon? Norrut.

Från och med idag är jag nu ledig i fem dagar, och gissa om det känns skönt?
Är dessvärre inte så pigg på att måsta kliva upp tidigt imorgon för att hinna försöka
besikta bilen på drive in, vilket betyder att jag helst ska vara där innan sju.


Måste börja packa idag också så att jag bara kan packa klart lite snabbt imorgon så att vi sedan kan bege oss direkt gubben är klar på jobbet, om det blir vid lunch eller senare det får vi se. Vi har hur som haver 27 mil framför oss imorgon. Jag gillar påskledighet, och vi ska bo på hotellet istället för att tränga ihop oss med min stora familj i syrrans hus. Till och med farmor ska med upp i år. Undra om dom har mer vinter än oss där uppe eller om vi ligger dom hack i häl?

Nej, nu ska jag slå på något kul på tvn och bara ligga och glutta tills jag
måste hänga tvätt igen. Är så sinnes mör i kroppen efter träningen idag,
tog i lite extra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback