Kvickt.

Det är så kul att jobba på det gamla stället att klockan bara rinner iväg och hux flux så är dagen slut. Så med andra ord har jag haft en bra arbetsdag(då jag till och med sluppit vara ute i snöovädret :P ). Förutom det så har jag faktiskt bara tagit det lugnt hemma.

Och fy fanken vad glad jag blev då karln klev innanför dörren! Väntar för tillfället på att han ska komma in genom den ännu en gång då han har varit och tränat. Men jag är glad och tillfreds och imorgon är det fredag igen vilket känns grymt härligt! Den här veckan har faktiskt gått fortare än jag trodde att den skulle göra, och det är ju något bra det. Sämre blir det ju inte heller av att jag har sovmorgon till halvtio imorgon och faktiskt har tänkt hinna träna innan jag ska på jobbet.

Look of today(okej sen jag duschade efter jobbet då).

Strumpbyxor. Långt linne från GinaT, oversizet-shirt med nitar från only(veromoda) och mina älskade tofflor.

Provar på mittbena(senast var nog i början av högstadiet) och en annan
frilla än vanligt. Kanske börjar köra på det här mer i vår. :) Vet dock att
jag både måste klippa mig och fixa utväxten. Suck.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback