Morrn morrn.

Nu sitter jag här vid köksbordet, redo och klar för en ny dag med ett o´boyglas i handen och bara inväntar att klockan ska bli 25 minuter i 7. Då ska jag gå ut till bilen för att senast vara iväg 20 i. Sen slutar jag halvett idag och ska faktiskt fara och träna, vilket var evigheter sedan sist pga att jag varit sjuk i en massa olika fram och tillbaka hela tiden. Men idag så. Blir nog ganska lungt för att känna mig för, men ack så härligt. Sen hoppas jag på att det är sol så att jag kan ta ut en stol på balkongen och sitta där en stun, det ser ju faktiskt lovande ut. Men man ska inte hoppa jämfota och slå klackarna i taket än utifall att det skulle bli som igår då det var mulet till en början, sen sol, sen regn, sen snö och sen bara mulet igen. Snacka om aprilväder i mars. Ha en bra dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback