Rosa,svarta, vita och gula fjädrar.

Blä, jag är helt slut nu och vill bara krypa under filten i soffan och slumra en stund men för att göra det så måste jag in i duschen först. Var och tränade efter jobbet(slutade tolv eftersom jag öppnade) och körde stenhårt på crosstrainern. Den vanliga sträckan med i ett snäppet snabbare tempo. Biceps och triceps är en grej som alltid görs också.

När jag hade parkerat bilen här på parkeringen sprang jag upp i en snöhög för att nå lite björkkvistar att ta med in och faktiskt göra slag i saken och göra det där påskriset som jag har tänkt på i en evighet nu. Blev väl sådär, men jag var för lat för att orka leta efter bättre kvistar på andra träd. Har hunnit kasta i mig lite mellis också samt läst igenom bloggar. Så egentligen skulle ju en dusch sitta enormt fint.

Gubben bör vid det här laget ha landat i stockholm. Han ska kika på en bil och kommer väl hem inatt någon gång om det blir ett köp. Man får la se. Ganska spännande egentligen. Vad jag ska hitta på vet jag dock inte än.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback