Saturday.

Har hunnit så sjukt mycket idag så att jag knappt begriper det själv. Meeen, det kan bero på att vi vaknade vid halvåtta imorse. En lördag. Fast å andra sidan jävligt skönt då man kan ligga och dra sig utan att känna att "neeej, nu måste jag fan upp om jag ska hinna till jobbet".

Har hunnit steka tunnpannkaka(som förövrigt bara ville jävlas med mig idag), plocka undan mina sista grejer i sovrummet, svintat rent diskhon, duschat, fixat till mig lite, vara på bolaget och ica innan 11.25 idag. Sen kom Sandra på besök, och fan vad länge sedan sist vi sågs. Känns inte tillåtet att det ska vara så långt mellan gångerna egentligen. Och vi begav oss ut på promenad runt hela umedalen med hennes fader med flera. Skithärligt i solskenet(skuggan var värre). Vi har hunnit dricka kaffe, fika och strö lite skit innan karsloken kom hem och hon var tvungen att bege sig vid fyra.

Sen dess då? Mja, har hunnit tömma d-maskinen, välja kläder för ikväll och druckit min första cider. Nu ska jag bara fixa sminket litegrann och sätta i håret så är jag nog redo för middag(tacos, som vi förövrigt får en gäst till) och resten av kvällen. Nu borde jag fixa mig så att jag är klar någon gång.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback