Sol och värme.

Jag har haft tid men inte ork för det här idag. Igår tränade jag efter jobbet(där jag redan hade slitit och fått känningar i musklerna i armarna) så att jag har varit rätt slut och mör efter det. Sen hade jag en mängd olika drömmar inatt(bland annat om jobb, hur kul är det?) så att jag har inte känt mig speciellt utvilad idag. Inför min långa dag som jag hade.

Nu är iallafall den avklarad och jag har siktet inställt på torsdag. För då blir det lindrigare för min del och jag ska se till att njuta så förbenat mycket när det nu har visat sig vara väldigt välbehövt dessa två dagar. Så nu ska jag bara borsta gaddarna för att få krypa isäng. Det är till att hoppa upp ur sängen samma tid imorgon som jag var tvungen till imorse och det bävar jag inför.

Godnatt!

Ps. Jag är ju inte lite avis på Å, som jag är vikarie för som flög iväg till Thailand idag. Jag älskar solsemestrar och skulle så hemskt gärna vilja få flyga iväg till ett varmare land jag också för att sola, bada, äta och dricka gott och självklart bara njuta av ledighet. Det om något är ju något som man kan drömma om.. Och jag vet att vi hade 19 grader idag där solen låg på, men det hjälps inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback