The shoes gonna kill me.

Nu är alla måsten för kvällen bortgjorda och jag hyrde bröllopsfotografen att se ikväll tillsammans med chirre, dipp och karra. Och så Loka citron förståss, men jag medger att colan faktiskt lockade litegrann och jag lyckades hålla mig ifrån den.

Hur som haver. I LOVE THE SHOES! Som var i paketet. Det ena paret kommer att döda mig med sina 14cm klackar när jag väl fixat det där med rosetten som jag inte vill ha hängandes. Lite, lite förstora, men stoppar jag lite bomull längst ner vid tårna så blir det perfekt och jag slipper skicka tillbaka dom. De andra lär bli mina favvo i sommar. De är lila, har öppen tå, nitar och är 13cm höga. Love, love, love! Men tröjan och koftan blir inte fy skam i vår heller. :)


De lila!

Svart mocka. Rosetten är här instoppad i själva skorna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback