Try.

Vi provkörde två bilar igår. Den ena var skön och den andra var frän med sina 240hk, haha. Enda gången det egentligen är kul att titta på bilar är när man får provköra och verkligen känna hur dom känns. Mer än så hann vi inte med innan klockan slog två och vi inhandlade en present, en våg, stekpanna och termometer(skitstörigt att vara utan). När vi kom hem sov vi på soffan innan vi började med maten. Resten av kvällen låg vi bara framför tvn och gluttade vilket var förbannat skönt faktiskt.

Idag då? Jo vi har hunnit med att fika och städa så att det är fräscht här igen vilket känns grymt härligt och klockan är inte ens tio. Om en timme ungefär ska jag bege mig för att träna och ta i tills jag nästan inte kan stå. Okej, det kanske var att ta i. Men jag ska träna och få må gott. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback