Varför inget varmvatten?

Ja, jag är så glad att jag lyckades sova till tio idag. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag verkligen satt och kämpade för att hålla mig vaken i 1½ timme under filmen vi såg igårkväll. Somnade ganska fort sen när man väl la sig.

Vi är fortfarande utan varmvatten(vi kunde inte ens duscha här igår eftersom det inte ens är ljummet, så vi fick fara till baggböle mitt i matlagningen jag höll på med), har vikt sista tvätten, plockat ur diskmaskinen och plockat undan nå grejer vi inte fått upp på väggen än. Ett fejs har jag lyckats få på mig också så nu är jag klar med det viktiga innan Malte(systerson) kommer och blir här tills imorgon. Så om någon vill komma hit och gå en sväng hakar vi gärna på. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback