Jädra immunförsvar.

När jag skulle svara då telefonen ringde imorse kände jag inte igen min egen röst. Halsen mår inte helt bra så att säga. Tjockt huvud, lite snuva och lättirriterade ögon. Förkyld. Igen. Tror jag får dåndimpen men tänker fara och jobba. Så enkelt är det.

Nu är det några gubbar som lastar av bänkarna ute på gården, de har äntligen fått komma ut ur sin vinterförvaring. Samtidigt sitter jag här, dricker o´boy och intalar mig själv att jag mår tipptopp(så att jag ska klara av dagen). Måste bara sätta ner foten och meddela att jag inte kan läsa efter lunch idag.


» Frida

Han är greyhound/amstaff/ambull/pointer. En salig blandning! :)

2010-05-06 // 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback