Nagelbitande.

Snacka om att kunna vara less. Jag inhandlade nagelgrejerna efter jobbet och provade fixa det efter middagen. Gjorde en hand och blev totalt missnöjd. Så jag orkade inte med andra handen och tog bort det jag hade gjort. Så nu ser vänsterhandens naglar ännu värre ut än innan och jag känner mig än mer desperat att få fixa mina hos ett proffs. Blä, vad irriterad jag blir.

Har nyduschat och snart är det bara att krypa till sängs för att kliva upp tidigt imorgon. Det känns som att jag knappt hunnit vara hemma och ändå känner mig stressad inför morgondagen. Hur bra är det? Tack och lov slutar jag tidigt och har det att se fram emot.

Och så måste jag bara få säga att jag har en helt underbar gubbe. Han förstod på mitt ansiktsuttryck hur besviken jag blev över naglarna så när jag frågade om han skulle orka gå på ica, mycket för att fixa mina lunchdrycker, så svarade han ja. Trots att han har kört dubbla träningspass. Finns inte ord för hur fin han är! Kärlek.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback