Parfym.

Fan se gött att sluta kvart över tolv(eftersom rasten skippades), eller vänta
här nu. Jag fick sluta 25 minuter tidigare än så bara för att det var så himla
lugnt idag. Så himla guld!


Inväntar gubben som skulle sluta tidigare idag också, vi ska iväg och fiska. Så efter jobbet for jag hem till mam och pap för att leta rätt på ett par stövlar(hade ju kvar mina på jobbet), mina sandaler jag ska ha när jag jobbar samt lite post och ett paket. Nu sitter jag hemma och har precis ätit lite lunch och fan så gött jag mår.

Trots att jag vaknade fem av mig själv. För första gången på flera dagar var det 20.5 grader i lägenheten(lämnade ett fönster öppet igårkväll) och hörde dessutom regnet som smattrade där ute. 50 minuter senare hade jag hunnit somna om, börja drömma och så var det bara att kliva upp igen. Regnet hade försvunnit och där runt halvtio så började solen komma fram. Så nu har vi återigen en fin dag. :)

Föresten, paketet. Skulle ju berätta vad gubben skulle få i ena paketet. Det var en parfym. Hade beställt den från parfym.se och han blev mycket glad(han fick ju en löpdress också). SKITBRA priser för äkta parfymer. Så jag beställde en åt mig själv också som jag haft innan men som det bara är någon droppe kvar i och jag knappt vågar använda. I butik går den på runt 400-500:- någonstans. Vad betalade jag? 189:- plus 29:- i frakt och 19:- i expiditionsavgift. Alltså 237:- LOVELY! Rekomenderar verkligen den sidan.

(Hoppas inte att stövlarna har för lågt skaft nu bara!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback