Stjärtinplantat.

Vad fort den här dagen gick! Och vad skönt att vara ledig imorgon! :) Hann bege mig in till stan efter jobbet och träffa Anna en stund. Som vanligt råkade jag få med mig nå grejer. Suck. Fast jag är nöjd över grejerna ändå. Var riktigt mysig att sitta ute på torget och äta vår mcflurry och spana in folk som gick förbi. En ung tjej med stor rumpa lyckades distrahera A hela tre gånger. Den var HUGE, såg ut som att hon ärligt talat hade rumpinplantat!

Nu har jag vikt all tvätt och stuvat undan det i garderober och lite sådant. Väntar på att systerdotra ska komma hit, hon ska sova här hos oss inatt. Hon fyller för övrigt 8 år idag. Vars tog tiden vägen? Hon som var så liten alldeles nyss. Gullungen!

Ska se om jag hinner in i duschen innan hon kommer, måste nog prova ringa. :)


haha fan denna rumpa gick inte att ungå! ;)

2010-05-13 // 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback