Teknikfunderationer och insektsattack!

Försökte gå ut och lägga mig i solen med en bok och hela köret. Men insektsinvasionen blir bara värre och värre. Tänkte då till slut sätta mig vid bänken här ute på gården en stund iallafall. När jag sätter mig ser jag hur det bara kryper bladlöss på min tunika. FY FAA-AAN! Borsta, borsta och skynda in. Jag pallar inte sånt där. Har inbillat mig krypningar över hela kroppen sedan dess.

For istället på MediaMarkt och checkade läget lite. Tittade på mobiltelefoner, då jag är i stort behov utav en ny då min är 3 år om en sådär 3 veckor. Samt en hårddisk så att jag kan omformatera datorn och få mina bilder på ett lite tryggare ställe. Fann en telefon jag ville ha! Skrev dock bara upp namn för att kolla upp priser lite varstans och läsa lite mer om den. En hårddisk fick jag däremot med mig hem, så jag har sorterat in bilder i rätt mappar och döpt dom till rätt namn för att de nu håller på att föras över samtidigt som jag gluttar på hockeyn. HEJA SVERIGE!!

Kanske att jag far och köper telefonen imorgon. Kanske.
Precis rätt prisklass och inga överdrivna funktioner. Men
då till en annan sak -vill jag ha svart/silver eller röd? Hm,
ser ut att bli den tjejigare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback