Bort med stolen.

Konstaterade en grej när jag klev in i  duschen tidigare. Har inte alls varit nyttig i helgen och trott att det skulle drabba mig, men inte alls. Har inte gått upp ett skvatt. Men då man dricker en kväll eller två på helgen, behöver inte ens vara mycket, då går man upp 1½ kilo som man inte droppar förns ca 2 dagar senare. Lustigt.

Annars så for jag och hämtade det jag hade beställt från ikea ännu tidigare ikväll och så satte jag ihop expedithyllan(hade beställt lite julgranspynt också) på en gång som tvn i sovrummet ska få stå på istället för den gröna fula målarstolen som har varit provisorisk. Nu ska jag bara finna fyra fina korgar att stoppa i "hålen".




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback