Julpynt?

Haha, det slutade med att hjärtat skjutsade mig till jobbet då han skulle behöva bilen under dagen. Så han fick ju självklart hämta mig när jag slutade också. Sen var det bara hem och packa ihop lite viktiga grejer man kan behöva i helgen. Hund och kattvakteri hemma hos mamma och pappa som är söderöver.

Varpå jag fick skjutsa ner sambon på stan. Sen var det bara att skynda hem för en promenad med hundarna och klura på en middag åt mig själv. Men innan det så såg jag Rusta´s reklamblad och såg alla julgrejer, så jag for dit först. Fann grejer som jag nu kan stryka från listan(adventsljusstakar, dekorationskvistar med led-lampor i att stoppa i min stora vas i hallen, röd ljusslinga man kan lägga i en fin glasvas eller så). Vad jag nu gör efter allt detta och middagen är att jag ser idol innan jag ska fara och hämta upp gubben min. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback