Lördagsförmiddag.

Vaknade för nästan en timme sedan men känner mig fortfarande lika väck, vill piggna till och ta tag i dagen. Men då är frågan vad jag ska börja med först. Städ, vika tvätt, duscha och fixa håret, bege mig mot bolaget, baka? Vet inta vad som vore bäst. Men allt måste hinnas med då vi bjudit in Robert och Lisa för middag idag vilket med säkerhet kommer bli riktigt trevligt.

Och med tanke på att det snöar ute(igen) så har jag slagit på julmusikslistan på spotify
och njuter av det för stunden och har gjort medans jag har läst igenom bloggar att starta
morgonen med.

Edit: Började med bakningen så den får sin tid på sig att svalka. Måste bara
över och köpa några enstaka grejer till fudgen. Blir förhoppningsvis gott.


Haft en bra lördag?=)

2010-11-13 // 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback