Morgonrutt.

Igår kom jag hem sent från jobbet så jag gjorde inte mycket mer än att fixa middag och sen ligga i soffan och njuta de få timmar som jag skulle orka hålla mig vaken. Men imorse däremot var jag hurtigare.

Börjar inte förns tio och klev ändå upp tjugo över sju och svidade om till löparkläderna för att bege mig ut i spåret. I snön(det snöade visst). Sprang ett varv i bra tempo men pallade inte ett till då energinivån inte var hög då man inte hade ätit sedan middagen igår. Men jag var ut och det var ruskigt skönt! Hade hunnit kasta i en tvätt innan jag for också och har hängt den och kastat i nästa, en effektiv fredagsmorgon. Och ska snart iväg för jobb.

I helgen(idag till söndag) blir det hundvakteri och så kanske jag
ska beställa med något från ikea. Julpynt till granen eller så.



» ninni

stört ambitiöst att kliva upp så tidigt och he dig ut :) bra gjort :) önskar jag hade sån pepp i kroppen :)

2010-11-05 // 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback