Pensionärsjävlar!

Har inte alls vetat vilken tid och dag det visas i princip, förns igår då jag fick det klart för mig. Har suttit och sett både första och andra avsnittet nu och så hysteriskt vad jag har skrattat. Älskar reaktionerna som folket ger, för jag vet hur jag själv hade reagerat. Dubbelvikt i skratt efteråt och så skulle det helt klart göra min dag! Underbart program måste jag säga. Hoppas att det inte blir för många avsnitt så att man lessnar bara.

Med tanke på vädret vågade jag inte chansa att det var plogat och så hela vägen ut till Birk, så jag har inte ridit idag. Vi har istället blivit påhälsad av mäklarn som vi hade här som hade vägarna förbi, han uppmärksammade även att man hör precis vad som sägs på andra sidan dörren(jag skulle öppna, tittade i kikhålet och kände inte igen människan så jag ville nästan inte öppna, haha).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback