Trött.

Jag är så jäkla trött så jag vet inte vars jag ska he mig, och klockan är egentligen inte speciellt mycket. Utomhus vill man inte ens gå då det blåser isvindar med piskande snö rakt i ansiktet(ibland får man vara missnöjd över snön, bara ibland). Skulle behöva gå ner i tvättstugan och se om det finns någon tvättid imorgon, för imorgon ska jag ta fram julpyntet, bädda rent och hela köret hade jag tänkt, vill som sagt bara inte gå ut. Imorgon slutar jag tidigt, så då passar det ypperligt att julpynta då det ändå är första advent på söndag.

Måste pallra mig in i duschen och försöka halsa i mig den sista litern tranbärsjuice,
fick i mig två igår och helt ärligt så har det känts bättre idag, men inte helt okej.
Men har dock tillåtit mig själv att dricka mjölk idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback