Är det söndagkväll snart?

Var ut till Birk efter jobbet, Precis när jag svängt så kommer jag på att jag glömde ridbyxorna hemma så jag måste vända ute i röbäck och sen ta mig hem i trafikstockningen. Kände mig småstressad pga vädret och mörkret.

Hur som haver så var jag där ute en halvtimme senare än vad jag brukar vara. Sen var det bara att få fatt i rätt häst(eftersom han är ranghögst så kan han vilja envisas med de andra ibland) och ignorera regnet. Trots pannlampan uppe på hjälmen så vågade jag inte bege mig ut i skogen, red på vägen och runt sjön(har aldrig varit med om att han varit så pigg och småskvättig någon gång tidigare, men det var kul och spännande) innan jag avslutade på "ridbanan". Blev inte speciellt länge idag, men som sagt regnet och mörkret hindrar en ibland.

Har bara hunnit hem och precis stoppat i mig lite middag och måste in i duschen när som helst. Åtta ska jag vara hos mamma och pappa för att hjälpa syrran som kommer ner då. Låt det gå fort, i need some sleep tonight, och för att få det måste man krypa till kojs i tid.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback