Har ju skrivit om dem.

Dessa tjocksockar jag har skrivit om tänkte jag nu visa. Har inte ens tagit tag i att hinna klart första, men det är inte långt kvar på den. Blev väl kanske inte exakt som jag tänkt mig men det är inte fy skam heller med tanke på att det är min första tjocksocke någonsin och har inte fått någon hjälp alls. Sen kommer jag inte ihåg alla grejer man gjorde när man gick i syslöjd på högstadiet så det är svårt att följa beskrivningen. Men det verkar kunna bli hyfsat. Sen ska jag bara kunna göra en likadan som passar ihop med den första också innan jag kan mysa runt med dom här hemma när jag är frusen(när jag inte vill ta på mig mina älsklingstofflor).


Svåra att fånga på bild. Speciellt med mobilkameran då blixten gör allt ganska ljust.


Imorgon tänkte jag visa hur håret blev..
Mycket större skillnad än förra gången.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback