I know.

Det är så pissigt tråkigt att uppdatera när man inte har några bilder, speciellt flera gånger efter varandra. Men jag skyller på det urdåliga skitvädret och att jag knappt haft någon tid att bara ligga i soffan sedan i måndags. Var ju ute till Birk igår efter jobbet och red(tog faktiskt på mig reflexväst fast att det inte hade börjat skymma, man vet ju knappt när det blir mörkt nu). Det blåste så in i norden och han var som ett piggt litet yrväder första kvarten innan han blev som vanligt. När jag väl kom tillbaka efter ridturen så kom mörkret på riktigt och jag var så fruktansvärt frusen att det inte ens gick att tina upp med en skållhet dusch, låg alltså bara under tjockfilten och läste för att få upp värmen.

Och så upp tidigt idag igen till ännu sämre och mer pissigt väder.
Vars håller vädergudarna hus? Ge oss lite solsken, tack.

Tog på mig mina luffiga löparkläder när jag kom hem och begav mig för första gången ut ensam i elljusspåret(ville inte springa med J och hans kompis, då triggar de varann och jag hänger inte med). Sprang först ett varv och fick någon sjuk smärta i högra sidan och runt höger nyckelben precis innan mål, men efter att ha andats lite luft så tänkte jag iallafall gå ett varv till. Men efter tio stolpar(ca 200 meter) så började jag jogga igen och klarade ända in i mål. Så alltså sprang jag idag 4,2 km och känner mig så jävla nöjd. Nästa gång gör jag det ännu bättre! Och så måste jag införskaffa nya löparskor, gärna en sån där snygg dress också.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback