Lite ändring.

När idol var slut och klockan var kvart i tio så gick jag över på ica för att kunna få göra bort paket inslagningen, vilket i-landsproblem det är att gå över en extragång då det att gå dit, ta rätt grej, stå i kort kö, betala och gå hem tar 7 minuter. Rätt löjligt egentligen. Men nu är det iallafall bortgjort och det blev ett roligt, stort paket. :)

Annars så har jag fixat en liten förnyelse på designen för att jag var så kräkless på den gamla, tålde den inte och då känner man sig inte ens lite pepp för att blogga. Nu ska man ha överseende med att detta inte är något överdådigt projekt, när jag väl hade funnit några bilder så gick det ganska fort. Men det känns bättre just nu och det köper mig lite tid att fixa nya fina(och kanske vintriga?) bilder eller vad som nu kan tänkas. Varför inte beställa en design av någon som är duktig, vad som helst.

Antar att det nu är dags att göra sig iordning för sängen och sen krypa till kojs för ikväll
och kanske läsa några sidor i boken innan man försöker slockna. Hatar att sova själv rent
ut sagt och jag kommer sakna min varma goa prins.



Gissa vad som är i.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback