Ordbajseri.

Herrejisses så mätt jag är efter den smarriga trattkantarellsoppan vi tillagade till midag idag(egentligen en förrättssoppa). Men man orkar inte mycket innan det tar stopp pga grädden. Det som blev över frös vi in i minimatlådor som vi kommer använda som sås till nå gott kött någon gång.

Gårdagskvällen med Linn var bra. Vi hade det jättetrevligt och satt och surrade tills vi bestämde oss för att fara ut en tväris. Väl ute var det också bra, om jag ska bortse från en grej. Väl hemma sen slocknade man illa kvickt och så vaknade jag såklart upp vid åtta imorse. Magen helt överkänslig(kan bero på att vi mest drack vitt vin) och det fick mig att somna om en stund på soffan några timmar.

Annars så tog jag tag i mig själv och gick ut med alla sopor, fixade lite lunch som jag tryckte i mig innan jag städade och duschade. Efter det så började jag fixa till alla gardinerna och sy upp de som var för långa. Måste bara säga att det ska bli så skönt att kunna städa ordentligt. Och så blev jag jättenöjd med vardagsrummet, så otroligt mysigt det blev och så är det så härligt med den matchande filten också, känns väldigt juligt och varmt.

Har hunnit så mycket trots att jag inte har varit hurtigast idag,
men gladast är jag för att min underbara kommit hem så att jag
får krama och pussa på honom i massor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback