Totally dead.

Är helt död. Pga löpningen.

Första varvet gick ganska bra och där pressade jag ner tiden ännu en halv minut så att jag nu sprang 2.2km på 11.42.7 minuter vilket känns kul, självklart. Men andra varvet var så in i helvetes tungt och benen höll på att vika sig under mig flera gånger. Vet inte vad det berodde på, kan vara så många faktorer. Som träningsvärken jag redan hade sen ridningen i onsdags, den pressade tiden, kylan ute eller bara för att veckan har varit tung. Men jag klarade det och pressade ner det varvet en sekund mot för i måndags. Så att så illa kan det ju ändå inte ha varit om än jag höll på att falla ihop. Fick lov att sätta mig mot ett träd med armarna uppåt för att få tillbaka lite luft efteråt innan jag gick hem igen, och då jag gick kändes det som att jag gick i en dimma. Fy fanken så skönt det var att lägga sig på golvet då man väl var hemma igen. Stretcha i lugn och ro och återfinna någon slags balans.

Nu ska jag dra en vända med dammsugaren innan jag hoppar in i duschen,
ikväll blir det myskväll. Fredagsmys helt enkelt. Men först måste vi komma
på någon middag också, är sugen på en rejäl köttbit eller en vräkig sallad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback