Update.

Har varit vaken ett tag nu och hunnit med både käk och att läsa igenom alla bloggar i lugn och ro(känns som jag inte kunnat det på hela veckan), ska på en stund ta tag i städningen här hemma då gubben är iväg och fiskar, och faktiskt så känns det ganska skönt att få röja undan lite. Sen ska jag ut och springa och svettas.

Igårkväll hade vi jättetrevligt, vi var ute hos syrran och hennes familj. Gottade oss med gurka, morötter, dipp, chips och popcorn medans vi såg idol(okej, gubbarna gjorde något annat just då). Det läskiga var att allt utom dipparna tog slut. Vid halv två höll jag(som var spiknykter) på att somna så då var det bara att börja bege sig hemåt. Somnade på två röda när vi stängde av tvn och jag la mig tillrätta på huvudkudden. Men en otroligt härlig fredagskväll var det. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback