Yesterday.

Igår så införskaffades nya löpargrejer, skor och dress(Tack älskling!). Så det var riktigt kul att bege sig ut i elljusspåret efteråt utan att känna sig som en luffare, haha. Och skorna var så sköna! Kanske att jag kommer bli ännu mer taggad nu då, hoppas. Sprang 2 varv, vilket är 4,4 km. På 25min och 17sek. Tycker inte att det var så illa pinkat.



Sen var vi ut och åt med Jonas och Linn på plaza igår också. Åt en rådjurswallenbergare vilket var riktigt gott. Alltid kul att prova ställen man inte varit på förr också. Hipp som happ blev det förfest och vi lyckades åka med samma taxichaufför 2 av 3 gånger. Till slut landade vi på cover precis som förra helgen. Har legat ganska bakis nu på morgonen, får se om jag tar mig ut något snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback