Fel.

Igårkväll var trevligt om än jag blev riktigt irriterrad när vi var ute på Allstar. Men jag har Linn att tacka för att hon försökte hjälpa mig att hålla humöret uppe, det betydde mycket. (Så jävla töntigt och barnsligt att gå till någon annan än personen i fråga, så jävla fel).

Vi började kvällen här utan att veta hur många som skulle komma och inte, men
tillslut så blev vi en del folk ändå och helt plötsligt så var klockan tolv och vi for
nästan ut allihopa, det är inte fy skam. Och sen var det bara så jävla komiskt med
den där snubben som satt och gjorde jag vet inte vad, att när han stod upp så tog
Challe stolen åt en annan som ville sitta(den såg ju ledig ut) och så försökte han
sätta sig där stolen hade stått och föll rakt på golvet, haha.

Tack och lov att man slutade intaget i tid igår så att man är pigg idag utan huvudvärk, bara allmänt seg i kroppen vilket jag hoppas släpper nu när jag hoppar in i duschen. Är dags för det nu och göra sig iordning på nytt och bege sig hem till mamma och pappa där vi i familjen ska kalasa för morsan som fyllde 50 förra helgen, vilket hon inte vet om. Blir nog riktigt trevligt. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback